קונטרולרים בשקל למחשב

טוב, הם לא עלו שקל, יותר באזור של 15 שקל. הבקרים הזולים האלה נמצאים בכל מקום באיביי, ולכבוד כנס GameOn שבו העברתי הרצאה ורציתי לעשות הדגמות חיות, הזמנתי אחד בסגנון NES (המלבני) ואחד בסגנון SNES (העגלגל).

מדובר כמובן בשלטים שמתחברים למחשב עם USB. דאגתי להזמין יותר מחודש לפני הכנס, ועדיין לא קיבלתי אותם בזמן. למעשה, הבקר הראשון שהגיע הוא זה בסגנון ה-NES, והוא חיכה לי בדואר בדיוק כשחזרתי בערב מההרצאה שלי בכנס. תודה לך מרפי.

השלטים האלה לא מציגים איכות בניה מדהימה. למעשה, אפילו מיקום המדבקה לא נעשה בצורה מדוייקת, כמו שרואים בתמונה (לחצו עליה בשביל לראות גרסה מוגדלת). אבל היי, הם עובדים, והם כל כך זולים שגם זה קצת מפתיע אותי. ולמען האמת, כשמחברים אותם למחשב ומשחקים עם אמולטור, זה מרגיש לא רע.

באופן מפתיע, דווקא השלט הזול יותר (ה-SNES) מגיב טוב יותר, והכפתורים שלו נלחצים בצורה אחידה יותר. בשלט ה-NES נראה שלכפתורים שונים יש רמת קשיחות שונה. לי זה לא הפריע לשחק.

קשה להמליץ עליהם, אבל קשה גם לא להמליץ. הם סבבה אם אין לכם דרישות גבוהות וסתם בא לכם לשחק משחק רטרו פה ושם. אל תצפו מהם להרבה. הם עובדים והם חמודים, אבל לא מושלמים. בכל אופן, זאת לא אמורה להיות ביקורת, רק הצצה. אני מתכנן לעשות מתישהו פרק על אמולטורים ואיך כדאי לשחק במשחקים ישנים, והשלטים האלה כנראה יופיעו. בינתיים, אם בא לכם שלט זול מאוד למחשב בשביל לרוץ איתו על משחקי נינטנדו ישנים, למה לא.

למי שביקש: אלה הלינקים לאיביי – NES, SNES.

One thought on “קונטרולרים בשקל למחשב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *